reklama

Máme málo hokejových osobností?

Sledujem na STV galapredstavenie, v ktorom som sa dozvedel mená najlepších hokejistov za uplynulú sezónu. Čo ma zarazilo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Čestné buly na úvod celého programu vhadzuje medzi najlepších slovenských hokejistov súčasnosti za ohromného piskotu takmer vypredanej arény predseda Národnej rady SR Mgr. Pavol Paška. Niečo mi uniká? Aký je dôvod, že tento pán je vôbec pozvaný na plochu a dostalo sa mu takejto cti? Aké ma spojenie s hokejom? Máme málo hokejových (a iných športových) legiend, ktoré by to brali ako veľkú poctu?

Finále prinieslo rovnaký obraz. Tesne pred vyhlásením absolútneho víťaza ankety Zlatý Puk sa pán Paška opäť objavuje na ľade, piskot publika je ešte väčší a predseda sa len prihlúplo usmieva. V rukách nesie obálku a za stále trvajúceho piskotu s veľkou radosťou oznamuje meno Zdena Cháru.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To naozaj žijeme v takomto zabrzdenom a spolitizovanom štáte? Podľa mňa toto bola obrovská škvrna dnešného inak pokojného hokejového večera.

Ak mi niekto dá aspoň jeden seriózny a vecný argument, prečo mal tieto dve významné pocty dnešného slávnostného večera na starosť práve tento človek, má u mňa minimálne veľkú kofolu!

Tomáš Sobotovič

Tomáš Sobotovič

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vraj sme tu len raz, prečo si to neužiť... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu